Regulamin Usługi Chatbot
obowiązujący od dnia 12 lutego 2025 r.
- DEFINICJE
- Wszelkie pojęcia pisane wielką literą, używane w niniejszym regulaminie, mają następujące znaczenie:
- Strona www – strona internetowa pod adresem: www.smmlegal.pl.
- Polityka Prywatności – dokument opisujący zasady przetwarzania danych osobowych Użytkowników przez SMM Legal w związku ze świadczonymi przez SMM Legal Usługami. Polityka Prywatności jest dostępna pod adresem https://smmlegal.pl/polityka-prywatnosci/.
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- SMM Legal – SMM LEGAL Maciak Mataczyński Czech sp.k. z siedzibą w Warszawie (00-560), ul. Mokotowska 33/35, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000936442, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 7811902800, REGON 360050565.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
- Umowa – stosunek prawny, który powstaje pomiędzy SMM Legal a Użytkownikiem w sposób opisany w Regulaminie.
- Usługa Chatbot – usługa świadczona przez SMM Legal na zasadach określonych w Regulaminie.
- Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z Usługi Chatbot.
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa zasady korzystania z Usługi Chatbot, rodzaj i zakres Usługi, warunki świadczenia Usługi, warunki zawarcia i rozwiązania Umowy oraz procedury reklamacyjne.
- Regulamin stanowi również regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2020 r. o świadczeniu usług droga elektroniczną (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, ze zm.).
- We wszystkich sprawach związanych z Usługą Chatbot, Użytkownik może kontaktować się z SMM Legal na adres e-mail: poznanoffice@smmlegal.pl.
- Korzystanie z Usługi Chatbot jest bezpłatne.
- Użytkownik we własnym zakresie ponosi koszty związane z korzystaniem z sieci Internet, z której korzystanie jest niezbędne dla prawidłowego działania Usługi Chatbot.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Usługi Chatbot na zasadach określonych w Regulaminie oraz zgodnie z obowiązującym prawem.
- W ramach korzystania z Usługi Chatbot, zabronione jest:
- dostarczanie jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym oraz treści, które naruszają przepisy powszechnie obowiązującego prawa lub dobre obyczaje,
- używanie Usługi Chatbot w celach komercyjnych,
- udzielanie licencji lub dalszych licencji na korzystanie z Usługi Chatbot, w tym materiałów w niej zamieszczonych, jakimkolwiek osobom trzecim, z wyłączeniem działania w granicach powszechnie obowiązującego prawa,
- kopiowanie, zmienianie, rozpowszechnianie, przerabianie, zbywanie, w tym sprzedawanie, oddawanie do odpłatnego lub nieodpłatnego korzystania na jakiejkolwiek podstawie prawnej, Usługi Chatbot jako całości lub jakiegokolwiek jej elementu, z wyłączeniem działania w granicach powszechnie obowiązującego prawa,
- wyodrębnianie i podejmowanie jakichkolwiek prób zmierzających do wyodrębniania kodu źródłowego Usługi Chatbot, z wyłączeniem działania w granicach powszechnie obowiązującego prawa,
- używanie botów lub innych zautomatyzowanych narzędzi teleinformatycznych umożliwiających wykonywanie jakichkolwiek działań na Stronie www bez ingerencji człowieka.
- WYMAGANIA TECHNICZNE KORZYSTANIA Z USŁUGI CHATBOT
- Do korzystania z Usługi Chatbot konieczne jest korzystanie z urządzenia:
- odtwarzającego obraz,
- zapewniającego dostęp do publicznej sieci telekomunikacyjnej Internet za pomocą łącza o przepustowości wynoszącej co najmniej 1 Mbps przy użyciu jednej z następujących przeglądarek: Google Chrome 75, Mozilla Firefox 68, Safari 12, Microsoft Edge 40 i nowszych,
- zapewniającego aplikację do obsługi Javascript i plików Cookies.
- ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ SMM LEGAL ZA POŚREDNICTWEM USŁUGI CHATBOT
- Usługi świadczone przez SMM Legal w ramach Usługi Chatbot polegają na prowadzeniu zautomatyzowanej konwersacji w czasie rzeczywistym, w ramach której realizowane są następujące rodzaje usług:
- usługi informacyjne, polegające na przekazywaniu informacji w formie tekstowej na indywidualne żądanie Użytkownika. W ramach usług informacyjnych SMM Legal udostępnia m.in.: ogólne informacje dotyczące SMM Legal, opis usług oferowanych przez SMM Legal oraz inne informacje związane z profilem działalności SMM Legal.
- usługi komunikacyjne, polegające na umożliwieniu Użytkownikowi indywidualnego umówienia się na spotkanie z ekspertem SMM Legal, w tym ustalenie terminu spotkania, przekazanie informacji dotyczących zakresu doradztwa i obsługi prawnej oraz koordynacja kontaktu między Użytkownikiem a SMM Legal.
- W celu skorzystania z Usługi Chatbot Użytkownik powinien skorzystać z interaktywnego okna konwersacji dostępnego na Stronie www. Z chwilą rozpoczęcia korzystania z Chatbota, Użytkownik akceptuje Regulamin.
- Użytkownik może w każdej chwili zakończyć korzystanie z Usługi Chatbot. W przypadku opuszczenia przez Użytkownika Strony www lub okna Usługi Chatbot, umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń stron.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- SMM Legal zastrzega sobie możliwość czasowego zawieszenia działania Usługi Chatbot z przyczyn technicznych, m.in. na potrzeby prowadzenia prac konserwacyjnych czy konieczności usunięcia awarii. Informacja w tym zakresie zostanie zamieszczona na Stronie www.
- SMM Legal nie ponosi odpowiedzialności za przerwy lub zakłócenia w działaniu Usługi Chatbot, o ile wynikają one z przyczyn niezależnych od SMM Legal, w tym w szczególności z tytułu działania siły wyższej, awarii systemów telekomunikacyjnych lub niedostępności usług operatorów sieci.
- POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Usługi Chatbot.
- Reklamacje mogą być zgłaszane w formie elektronicznej na adres e-mail: poznanoffice@smmlegal.pl.
- Reklamacje rozpatruje SMM Legal w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przekazana Użytkownikowi na wskazany przez niego adres e-mail lub w inny sposób wskazany przez Użytkownika.
- Niezależnie od uznania albo nieuznania przez SMM Legal reklamacji złożonej przez Użytkownika, Użytkownik może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Użytkownik będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL.
- DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
- Administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO jest SMM Legal. SMM Legal przetwarza dane osobowe Użytkowników w celu świadczenia Usługi Chatbot, w szczególności umożliwienia korzystania przez Użytkowników z Usługi Chatbot oraz prowadzenia komunikacji i rozwiązania sprawy, której korespondencja dotyczy, co stanowi prawnie uzasadniony interes SMM Legal na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
- W ramach Usługi Chatbot mogą być przetwarzane m.in. następujące dane osobowe:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale brak ich podania uniemożliwi realizację usługi, o której mowa w pkt. 4. 1 lit. b Regulaminu.
- SMM Legal gromadzi niektóre informacje za pomocą środków automatycznych, takich jak pliki cookies, podczas korzystania przez Użytkowników z Usługi Chatbot. Gromadzone w ten sposób informacje mogą zawierać: typ przeglądarki, system operacyjny, odwiedzane adresy URL, język, kraj, a także informacje dotyczące czynności wykonywanych przez Użytkowników. Informacje te mogą umożliwiać identyfikację Użytkownika, a tym samym stanowić dane osobowe Użytkownika w rozumieniu art. 4 pkt. 1 RODO.
- W celu świadczenia i utrzymania Usługi Chatbot dane osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom danych, w tym: dostawcy mechanizmu Chatbot, dostawcom infrastruktury technicznej, dostawcom analityki danych oraz zewnętrznym dostawcom płatności.
- SMM Legal stosuje środki ochrony danych osobowych, takie jak: szyfrowanie, ograniczenia dostępu, regularne testy bezpieczeństwa.
- Użytkownikom, w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych, przysługuje prawo żądania od SMM Legal dostępu do dotyczących ich danych osobowych, sprostowania tych danych, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, czy też ich przenoszenia.
- Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych Użytkowników, w tym w związku z wykorzystaniem plików cookies, znajdują się w Polityce Prywatności.
- ZMIANA REGULAMINU
- Regulamin może zostać zmieniony przez SMM Legal w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z przyczyn: zmiana warunków świadczenia Usługi Chatbot, niepogarszająca sytuacji Użytkownika w porównaniu do dotychczasowej; zmiana zakresu Usług świadczonych przez SMM Legal; konieczność aktualizacji danych SMM Legal wskazanych w Regulaminie; zmiana sposobu korzystania z Usługi Chatbot związanych z pojawieniem się nowych funkcjonalności lub usunięciem dotychczasowych funkcjonalności; zmiana przepisów prawa, które regulują prowadzenie działalności przez SMM Legal lub które mają wpływ na prawa i obowiązki SMM Legal i Użytkowników; wydanie wyroku lub decyzji, które mogą mieć wpływ na prowadzenie działalności przez SMM Legal, a w następstwie, na prawa i obowiązki SMM Legal i Użytkowników; zmiana sposobu funkcjonowania Usługi Chatbot, wynikająca z obiektywnych i niezależnych przyczyn natury technicznej lub technologicznej.
- SMM Legal zawiadamia o zmianie Regulaminu publikując nową wersję Regulaminu na Stronie www.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin obowiązuje od dnia 12 lutego 2025 r.
- Prawem właściwym dla Regulaminu jest prawo polskie.
- Wszelkie spory wynikające lub związane z Usługą Chatbot będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby SMM Legal.
- Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Użytkownika będącego konsumentem lub przedsiębiorcą jednoosobowym, jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia ograniczającego ww. uprawnienia, zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.