Doświadczenie i innowacje – te dwa elementy budują DNA marki SMM Legal. Poznaj kancelarię po rebrandingu i przekonaj się, co w praktyce oznacza nowe hasło „Experience drives innovation”.
W październiku zaprezentowaliśmy m.in. nowe logo, stronę internetową czy film wizerunkowy. Wszystkie materiały przygotowaliśmy w duchu synergii naszego doświadczenia biznesowego z innowacyjnym podejściem do obsługi prawnej klientów.
– Prace nad rebrandingiem trwały ponad rok, ale tak naprawdę potrzebę zmiany marki widzieliśmy już znacznie wcześniej – mówi Przemysław Maciak, Partner Zarządzający. – Od czasu naszej ostatniej aktualizacji komunikacji zmieniliśmy się i my, i otaczający nas świat. Traktujemy ten rebranding jako efekt ewolucji biznesowej rzeczywistości – dodaje.
Wśród kluczowych zmian napędzających nas do transformacji marki były m.in. pandemia koronawirusa, galopująca cyfryzacja, zwinne zarządzanie oraz rewolucja w zakresie zielonej energii. Czyli wszystkie współczesne zjawiska, które bezpośrednio oddziałują na biznesy naszych klientów. W proces zaangażowaliśmy także zespół SMM Legal, który aktywnie włączył się w badania marketingowe oraz ćwiczenia kreatywne.
– Chcemy, aby doświadczenie i innowacja w naszym wypadku nie stanowiły pustych słów. Popieramy je dowodami i referencjami – przekonuje Maciak.
– Mamy nadzieję, że w przypadku stałych klientów rebranding umocni poczucie współpracy z nowoczesną kancelarią gotową na wyzwania XXI wieku. W ramach tego procesu uprościliśmy także strukturę naszych usług, aby stała się ona bardziej czytelna dla przedsiębiorców. Wierzymy, że na rynku usług prawnych taka jakość komunikacji marketingowej będzie absolutną nowością – dodaje drugi Partner Zarządzający Maciej Mataczyński.